Saturday, November 28, 2009

ျပန္လာခဲ့မယ္တဲ့...

တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္မွာ ျပန္လာခဲ႔မယ္တဲ႔ ..။

သူေျပာခဲ႔တဲ႔စကား ကၽြန္ေတာ္႔နားမွာ

အခုထက္တိုင္ ဂယက္ရုိက္တုန္းပဲ ။

ေဘးဘယ္ညာ ျမတ္ခင္းစိမ္းေလး

သူပုန္းေနမလားလို႔ သံသယမ်က္၀န္းေလးေတြနဲ႔

ကၽြန္ေတာ္ရွာမိေသးတယ္။

ေလေျပတိုးတာေတာင္ သူေခၚေလသလားလို႔

ကၽြန္ေတာ္နားတို႔ အေယာင္ေယာင္အမွားမွား။

ဘယ္ေနရာကမ်ား ထြက္လာမလဲ

ေစာင္႔ေမွ်ာ္မိေနပါေသးတယ္ ။

မျဖစ္ႏိုင္ေတာ႔တာကို ျဖစ္ႏိုင္လားမလားရယ္လို႔

သန္းေခါင္ယံထက္ ညဥ္႔နက္ခဲ႔ရပါျပီေကာ။

အရင္တိုင္းပါပဲ ........။

သူမေျပာင္းလဲဘူး တိ္တ္ဆိတ္ျငိမ္သတ္စြာနဲ႔ပဲ

ကၽြန္ေတာ္႔ကို ၾကည္႔ေနတယ္။

ျငိမ္ခ်မ္းစြာ လဲေလ်ာင္းေနတဲ႔သူ႔ခမ်ာ

သစ္ရြက္ေတြသာ သူ႔အေဖၚေတြပဲေလ။

တေယာသံသာသာကို သူမၾကားႏိုင္ေတာ႔

တေယာထုိးဖုိ႔ ခြန္အားေတြလည္း

ကၽြန္ေတာ္႔မွာ မရွိေတာ႔ ။

ေသဆုံးသြားခဲ႔ေသာ ကၽြန္ေတာ္႔ႏွလုံးသားႏွင္႔

ေပ်ာက္ဆုံးသြားခဲ႔ေသာ အိပ္မက္ရွင္ဟာ

ဘယ္ဘ၀မွာမ်ား တထပ္တည္းက်ႏိုင္ပါ႔မလဲ။

ေရာက္ေလရာ မ်က္ႏွာ ရွိေလရာႏွလုံးသားတစ္စုံနဲ႔

ျဖစ္ေလရာ စာမ်က္ႏွာတိုင္းမွာ သူ႔အား

ကၽြန္ေတာ္႔ရင္ကိုခြဲ အသည္းကိုဆြဲထုတ္

ကဗ်ာတစ္ပုဒ္နဲ႔ ျမတ္ႏို္း ေနပါဦးမည္ ......။ ။ ။ ။

No comments:

Post a Comment